loading...

تعمير ماشين لباسشويي

تعمير ماشين لباسشويي

بازدید : 477
11 زمان : 1399:2

كيفيت و زيبايي ماشين لباسشويي هاي برند سامسونگ براي همه آشنا است اما چيزي كه همه درباره آن كنجكاو هستند مشخصات فني و ويژگي هاي منحصر بفرد آن است .

با پيشرفت تكنولوژي ، ديگر تعمير ماشين لباسشويي ها هم داراي خصوصيات هوشمند و خاصي هستند كه هر روز بيشتر و بهتر ميشوند . اين ويژگي هاي و خصوصيت ها علاوه بر اينكه مصرف انرژي آنها را كاهش داده همچنين نتيجه شستشوي آن ها را هم چندين برابر بهتر از قبل كرده . تعمير ماشين لباسشويي هاي جديد با تكنولوژي هايي همچون حباب ساز ، ديگ الماسه ، برنامه هاي پيش فرض قابل دانلود و بسياري از ويژگي هاي خاص ديگر مجهز شده اند اين ماشين لباسشويي ها علاوه بر اينكه زندگي را راحت كرده اند در مصرف آب و برق هم به صورت چشم گيري موجب صرفه جويي هستند.

تعمير لباسشويي

در ادامه به معرفي مشخصات فني تعمير لباسشويي سامسونگ مدل F14SIH ميپردازيم كه از مدل هاي جديد محسوب ميشود. ظرفيت شستشوي اين دستگاه 8 كيلو گرم اعلام شده و براي خانواده هاي متوسط ايده آل است .

ديگ داخل اين مدل از لباسشويي هاي سامسونگ از جنس الماسه است كه از چروك شدن و صدمه ديدن بافت لباس جلوگيري كرده . اين ديگ با دارا بود ن منافذ كوچك به راحت تر حركت كردن لباس ها و در نتيجه چروك نشدن آنها كمك ميكند.

با وجود اين ديگ الماسه ديگر فارغ از جنس لباس ميتوانيد همه لباس هاي خود را با لباسشويي بشوييد.

از ويژگي هاي جالب ديگر اين مدل تشخيص هوشمندانه وزن لباس ها يا به اصطلاح Auto Load است اين بدين معنا است كه هر بار نياز نيست منتظر جمع شدن 8 كيلو لباس باشيد اين تعمير لباسشويي هوشمند سامسونگ ميزان لباس داخل ديگ را هوشمندانه تخمين زده و به اين ميزان آب مصرف ميكند.

نوع مخزن درب از جلو

سرعت چرخش موتور 1400 دور در دقيقه

لوله ورودي آب سرد و گرم : دارد

صفحه نمايش : دارد

وزن 65 كيلوگرم

گنجايش و ابعاد

ظرفيت ديگ 8 كيلوگرم

پهنا 600 ميلي متر

عمق 600 ميلي متر

ارتفاع 850 ميلي متر

اندازه دهانه درب 330x480 ميلي متر

مصرف انرژي

رتبه انرژي +++A

ساير مشخصات

بخارشو : ندارد

قفل كودك : دارد

ساير ويژگي ها :

مجهز به تكنولوژي Eco Bubble

مجهز به موتور DIM

كاهش مصرف انرژي با استفاده از هيتر سراميكي

محافظت از الياف با استفاده از ديگ الماسه ضدچروك

مجهز به سيستم حفاظتي Volt Control

قابليت ذخيره برنامه دلخواه

قابليت تشخيص ميزان وزن لباس

اتوكشي آسان

منبع مطلب : تعمير ماشين لباسشويي سامسونگ مدل F14SIH

بازدید : 927
11 زمان : 1399:2

نام برند ال جي در سال هاي اخير بسيار خوش درخشيده و امروزه طرفداران و مشتريان زيادي دارد . امروز ميخواهيم تعمير ماشين لباسشويي ال جيمدل WM-M84 را به شما معرفي كنيم كه با ظاهر خاص و تكنولوژي پيشرفته و بروز خود طرفداران زيادي دارد و بسياري از نو عروس ها براي جهيزه خود اين مدل برند ال جي را انتخاب ميكنند.

اين ماشين لباسشويي جديد شركت معتبر ال جي در سال 2016 به بازار هاي جهاني معرفي شد و در همان ابتدا با استقبال گسترده اي روبرو شد . اين مدل از نظر قيمتي در حدود دو ميليون و هفتصد تومان قيمت دارد كه براي يك ماشين لباسشويي با اين امكانات قيمت مناسبي است . علاوه بر ظاهر شكيل و مدرن آن ويژگي هاي فني آن هم به محبوبيت هر چه بيش تر آن كمك كرده.

ال جي از تكنولوژي هاي پيشرفته در ساخت اين تعمير لباسشويي استفاده كرده . صداي آن هنگام كار بسيار كم و ميزان مصرف انرژي و آب آن پايين است . دستگاه داراي دو رنگ سفيد و نقره اي در بازار ايران است كه متاسفانه رنگ سفيد آن كمي كمياب است. رده ميزان مصرف انرژي اين مدل در سطح بسيار عالي +++Aقرار دارد . ظرفيت 8 كيلويي براي خانواده هاي پر مصرف بسيار مناسب است و ميتوانيد حجم بالايي از لباس ها را به يكباره تمييز كنيد .

تعمير ماشين لباسشويي

گرچه قدرت موتور اين دستگاه 1400 دور بر دقيقه است اما در حين كار صداي نسبتا پاييني دارد و حتي ميتوانيد آن را در هنگام خواب روشن نماييد .

تعمير لباسشويي مدل WM-M84 داراي برنامه هاي شستشو متنوع و مختلفي است كه براي انواع البسه و پارچه ها در نظر گرفته شده . با انتخاب برنامه مناسب براي لباس هاي خود بهترين نتيجه را از آن بگيريد .از اين برنامه هاي پيش فرض ميتوان به برنامه اقتصادي ، برنامه مخصوص لباس هاي حساس و برنامه مخصوص لباس هاي پشمي اشاره كرد .

اين ماشين لباسشويي داراي عملرد شش حركته يا 6 Motion است كه عملكردي مشابه شستشو با دست را دارد . موتور اين دستگاه بدون تسه است ه باعث كاهش بشدت صدا و لرزش هنگام كار ميشود . بعلاوه دستگاه داراي سيستم NFC است كه به وسيله آن ميتوانيد برنامه هاي شستشو ختلف را دانلود و استفاده كنيد.

از ديگر ويژگي هاي مهم ماشين لباسشويي ال جي مدل WM-M84 اين است كه صفحه نمايش و تمام دكمه هاي كنترلي آنكاملا لمسي و در نتيجه استفاده از آن بسيار راحت و لذت بخش است .

منبع مطلب : تعمير ماشين لباسشويي ال جي مدل WM-M84

بازدید : 1033
11 زمان : 1399:2

اين ماشين لباسشويي جديد برند ال جي كه به تازگي وارد بازار ايران شده داراي ظرفيت خداكثر 6 كيلو گرم لباس خيس است كه براي خانواده هاي كوچك امروزي و زوج هاي جوان بسيار ظرفيت مناسبي است اين دستگاه به دليل قيمت بسيار مناسب و پايين مورد توجه بسياري از افراد قرار گرفته .البته ارزاني نسبي دستگاه دليل بر بي كيفيتي آن نيست و بسياري از مصرف كنندگان اين ممدل كاملا از آن راضي هستند . البته مانند هر دستگاه ديگري بعد از گذشت چند سال بهتر است به يك تعمير گاه تخصصي ماشين لباسشويي ببريد كه در تعمير ماشين لباسشويي ال جي ماهر باشند . اين بازبيني چند سال يكبار كمك ميكند عمر دستگاه طولاني تر شده و با پيشگري و تعمير و تعويض زود هنگام قطعات مشكل دار عمر لباسشويي تان تضمين ميشود.

مدل WM-M62 تعمير لباسشويي ال جي داراي رتبه انرژي +++A است . اين بدين معنا است كه مصرف انرژي آن بسيار پايين است و با خريد آن ميتوانيد در هزينه هاي برق خود صرفه جويي كنيد.

تعمير ماشين لباسشويي

مانند همه لباسشويي ها مخزن پودر و مواد شويند اين مدل هم در بالاي لباسشويي است و درب آن در جلوي دستگاه قرار دارد . اين مدل بسيار كارآمد و مناسب داراي 13 برنامه شستشوي متفاوت و كاربردي است كه شامل برنامه ها يشستشوي اقتصادي ، شستشوي لباس هاي حساس ، شستشوي لباس هاي پشمي ، آب گيري تنها ، شستشو با آب سرد ، شستشوي لباس هاي كتاني و ... اشاره كرد.

بدنه اين لباسشويي از جنس استيل است و ري آن با رنگ هاي ضد زنگ پوشيده شده . جنس بدنه از كيفيت بالايي برخوردار است .

از ويژگي هاي بسيار مهم ديگر اين مدل موتور بدون تسمه آن است كه در سال هاي اخير بر روي همه تعمير لباسشويي ها مدرن و جديد استفاده ميشود اين موتور ها معمولا نتيجه بهتري را در شستشوي لباس ها ارائه ميدهند و بسيار كمصدا ترند. در واقع صداي توليدي اين لباسشويي ال جي در هنگام كار 677 دسي بل اعلام شده.

مشخصات و ويژگي هاي دستگاه:

داراي ديگ استيل

داراي سيستم تشخيص وزن لباس ها

داراي سيستم عيب ياب هوشمند

شستشوي 6 حالته مشابه شستشو با دست

بازدید : 1064
11 زمان : 1399:2

امروز ميخواهيم تعمير ماشين لباسشويي سامسونگ مدل P1494 را به شما معرفي كنيم كه با ظاهر خاص و تكنولوژي پيشرفته و بروز خود طرفداران زيادي دارد و بسياري از نوعروسان و عكساني كه ميخواهند دستگاه ماشين لباسشويي خود را عوض كنند اين مدل برند سامسونگ را انتخاب ميكنند.

لباسشويي P1494 سامسونگ در دو رنگ سياه و سفيد با درب مشكي وارد بازار شد و از همان ابتدا توجه تمام مشتريان را به خود جلب كرد اين دستگاه از سري ماشين لباسشويي هايي است كه ميتوانيد از طريق محفظه كوچكي كه بر روي درب لباسشويي قرار داده شده در حين كار به آن لباس اضافه كنيد . بر خلاف انتظار تان اين درب بيش آن چيزي كه فكر ميكنيد كاربرد دارد. ديگر نگران جا ماندن لباسي نخواهيد بود. اگر قطعه اي جا ماند ديگر لازم نيست كل ماشين لباسشويي را خاموش كنيد و دوباره راه بياندايد كافيست از در حين كار دستگاه در كوچك را باز كرده و لباستان را به داخل آ بياندازيد.

تعمير ماشين لباسشويي

رنگ سياه اين مدل سياه تيره نيست بلكه نوك مدادي است كه زيبايي آن را دوچندان كرده و از بجاي ماندن اثر انگشت بر روي آن جلوگيري كرده در رنگ سفيد هم همچنان درب تعمير ماشين لباسشويي سياه است و همين باعث متفاوت شدن آن از ساير دستگاه ها ميشود.

اين دستگاه داراي ويژگي هاي مختلف و فراواني است براي شروع ميتوان دكمه روشن و خاموش دستگاه را ذكر كرد كه به وسيله آن ميتوايد كل دستگاه و صفحه نمايش آن را خاموش كرده اين كار به صرفه جويي در انرژي برق هم كمك ميكند.

بعلاوه دستگاه داراي برنامه هاي پيش فرض شستشو مختلفي كه شامل شستشوي اقتصادي براي صرفه جويي در آب ، شستشوي سريع ، شستشوي لباس هاي ظريف و حساس و برنامه شستشوي مخصوص لباس كودكان است .

قيمت دستگاه در بازار بين حدود قيمت سه ميليون و پنجاه هزار تومان تا سه ميليون و چهارصد هزار تومان به فروش ميرسد . اين دستگاه در مغازه هاي لوازم خانه ، نمايندگي سامسونگ و فروشگاه هاي اينترنتي موجود است و با گارانتي شركت هاي مختلف به فروش ميرسد.

يكي از ويژگي ها مهم اين دستگاه سيستم حباب ساز آن است كه با تركيب واد شوينده و آب و توليد حباب مواد شوينده براحتي به بافت لباس نفوذ كرده و بعلاوه در حين اين كار به بافت آن صدمه اي نميزنند اين كار باعث افزايش بهره وري تعمير لباسشويي و افزايش عمر لباس ها ميشود.

مشخصات كلي

نوع مخزن : درب از جلو

لوله ورودي آب سرد و گرم : دارد

صفحه نمايش : دارد

گنجايش و ابعاد

ظرفيت ديگ 9 كيلوگرم

پهنا 600 ميلي متر

عمق 600 ميلي متر

ارتفاع 850 ميلي متر

جهت بازشدن در: به سمت چپ

ساير مشخصات

قابليت اضافه كردن لباس حين كار

قفل كودك

قابليت اضافه كردن لباس حين فعاليت

بازدید : 1067
11 زمان : 1399:2

ماشين لباسشويي ال جي مدل WM427 مانند بيشتر ماشين لباسشويي هاي هم رده خود از آخرين تكنولوژي هاي پيشرفته روز بهره برده اين تعمير ماشين لباسشويي از نظر قيمتي در حدود دو ميليون تومان قيمت دارد كه براي يك ماشين لباسشويي با اين امكانات قيمت مناسبي است . اگرچه جنس بدنه دستگاه به دلايلي خيلي مطلوب و مرغوب نيست اما عملكرد آن كاملا مناسب است .

تعمير ماشين لباسشويي

اين تعمير لباسشويي ال جي وظيفه خود يعني شستشوي انواع لباس ها را به خوبي و با موفقيت كامل انجام ميدهد اما چيزي كه بيشتر آن را جذاب ميكند انواع برنامه هاي پيش فرض شستشويي و امكانات جانبي آن است .

اين مدل از برند ال جي داراي 13 عدد برنامه پيش فرض شستشو و 9 برنامه اضافي است . از بين برنامه هاي پيش فرض ميتوان به برنامه شستشوي سريع ، شستشو مخصوص كودكان (در اين برنامه لباس ها كاملا ضد عفوني ميشوند) ، برنامه مخصوص پوست هاي حساس و برنامه شستشوي اقتصادي (در اين برنامه با صرفه جويي در برق و آب به اقتصاد خانواده كمك ميكند)اشاره كرد. از ديگر ويژگي هاي مهم اين دستگاه ميتوان به سيستم عيب ياب هوشمند اشاره كرد كه با كمك كد هاي مخصوصي كه توضيحات كامل آن در دفترچه راهنما داده شده ، به شما كمك ميكند تا مشكل دستگاه را تشخيص و در صورت امكان رفع كنيد .

مشخصات كلي

نوع مخزن : درب از جلو

سرعت چرخش موتور: 1200 دور در دقيقه

صفحه نمايش : دارد

نوع صفحه نمايش : ال اي دي

طبقه بندي رنگي : سفيد رنگ

وزن : 62 كيلوگرم

گنجايش و ابعاد

ظرفيت ديگ : 7 كيلوگرم

پهنا: 600 ميلي&zwnjمتر

عمق : 550 ميلي&zwnjمتر

ارتفاع : 850 ميلي&zwnjمتر

اندازه دهانه درب : 300 ميلي&zwnjمتر

زاويه باز شدن درب : 180 درجه

جهت بازشدن در: به سمت چپ

مصرف انرژي

رتبه انرژي : A

ساير مشخصات

مجهز به سيستم بخار شو

تعداد برنامه هاي شست و شو: برنامه اصلي 13 عدد و انتخاب اضافي 9 عدد

مجهز به سيستم قفل كودك

ساير ويژگيها:

مجهز به موتور Direct Drive

مجهز به سيستم MOTION-6

مجهز به سيستم عيب ياب هوشمند (Smart Diagnosis)

داراي سنسور هوشمند اندازه گيري وزن لباس (Load Detection)

داراي قابليت ضدچروك

بازدید : 1297
11 زمان : 1399:2

ماشين لباسشويي بوش مدل WAK20200GC همانطور كه از برند آن معلوم است داراي آخرين تكنولوژي و مقاومت و عمر بالايي است نام اين برند هميشه تضمين كننده رضايت شتري بودده است البته متناسب با كيفيت بالاي آن قيمت دستگاه ها هم كمي بالا تر رقباي خود هستند . قيمت اين تعمير ماشين لباسشويي بوش در حدود سه ميليون تومان است كه با توجه به كيفيت آن بسيار توجيه شده و معقول است .

بوش از تكنولوژي هاي پيشرفته در ساخت اين لباسشويي استفاده كرده . صداي آن هنگام كار بسيار كم و ميزان مصرف انرژي و آب آن پايين است . با در نظر گرفتن ميزان صرفه جويي هايي كه در قبض هاي آب و برق خود خواهيد كرد خريد تعمير ماشين لباسشويي بوش را بايد به چشم يك سرمايه گذاري ببينيد..

ظرفيت مدل WAK20200GC 7 كيلو گرم و براي خانواده هاي متوسط تا بزرگ بسيار مناسب است .ميزان مصرفي آب اين دستگاه به صورت خودكار و با توجه به ميزان البسه داخل ديگ استفاده ميشود اين تكنولوژي ActiveWater نام دارد . رده مصرف انرژي اين دستگاه +++A است .

تعمير لباسشويي مدل WAK20200GC داراي برنامه هاي شستشو متنوع و مختلفي است كه براي انواع البسه و پارچه ها در نظر گرفته شده .

از ديگر ويژگي هاي ديگر آن امكان تاخير در شستشو از يك تا 24 ساعت است . همچنين تكنولوژي Anti Vibration تضمين ميكند دستگاه هنگام كار تكان نخورد و نلرزد.

تعمير ماشين لباسشويي

مشخصات كلي

نوع مخزن درب از جلو

سرعت چرخش موتور 1000 دور در دقيقه

لوله ورودي آب سرد و گرم دارد

صفحه نمايش دارد

گنجايش و ابعاد

ظرفيت ديگ 7 كيلوگرم

ابعاد 848 × 598 × 590 ميلي&zwnjمتر

اندازه دهانه درب 300 ميلي&zwnjمتر

ارتفاع 850 ميلي متر

جهت بازشدن در به سمت چپ باز ميشود

زاويه باز شدن درب 165 درجه

مصرف انرژي

رتبه انرژي +++A

ساير مشخصات

قفل كودك

ميزان صدا 56 دسي بل

ميزان صداي آبكشي 74 دسي بل

مجهز به سيستم Vario Perfect

مجهز به سيستم Anti Vibration

مجهز به سيستم ActiveWater

مجهز به سنسور آب

مجهز به سيستم تشخيص كف

داراي قابليت تاخير در شروع برنامه تا 24 ساعت

داراي در با قفل آهن ربايي

بازدید : 1035
11 زمان : 1399:2

معرفي ماشين لباسشويي سامسونگ مدل 1477

اين تعمير ماشين لباسشويي فوق العاده مدرن و پيشرفته با ظرفيت 7 كيلويي براي خانواده هاي كوچك تا متوسط بسيار مناسب است . دستگاه داراي دو رنگ سفيد و نقره اي در بازار ايران است و قيمت آن در رده متوسط و در حدود دو و نيم ميليون تومان است . صفحه نمايش آن كاملا ديجيتالي و لمسي است و كار باآن بسيار راحت و ساده است براي همين براي افراد مسن تر هم راحت است .

داراي برنامه هاي پيش فرض مختلف شستشو براي انواع لباس ها و پارچه ها است و متوانيد با انتخاب برنامه مناسب براي لباس هاي خود بهترين نتيجه را از آن بگيريد .

تعمير ماشين لباسشويي

صرف انرژي آن كاملا تحت كنترل قرار داده شده و با كمك تكنولوژي هاي مختلف موفق شده رده مصرف انرژي خود را تا رده +++A ارتقا دهد . هيتر يا گرم كن سراميكي داخل ماشين يكي از تكنولوژي ها و ويژگي هايي است كه موجب اين رده عالي مصرف انرژي شده همنين با كمك اين ويژگي لباس ها خشك تر از هميشه از ماشين بيرون مي آيند .

اما شايد مهم ترين و خاص ترين ويژگي تعمير لباسشويي مدل 1477 سامسونگ اين باشد كه حتي بعد از شروع كار ماشين از طريق درب كوچكي كه جلوي دستگاه تعبيه شده ميتوانيد به آن لباس اضافه كنيد .

مدل 1477 مانند بيشتر مدل هاي جديد سامسونگ داراي موتوري ديجيتالي است و همين مورد باعث بهبود كار كرد كلي دستگاه بطور چشمگيري شده .

دستگاه مجهز به ديگ الماسه است كه علاوه بر جلوگيري از چروك شدن البسه از الياف و بافت آنها نيز مراقبت ميكند .

مشخصات كلي

نوع مخزن درب از جلو

سرعت چرخش موتور 1400 دور در دقيقه

لوله ورودي آب سرد و گرم دارد

صفحه نمايش دارد

گنجايش و ابعاد

ظرفيت ديگ 7 كيلوگرم

پهنا 600 ميلي متر

عمق 456 ميلي متر

ارتفاع 850 ميلي متر

جهت بازشدن در به سمت چپ باز ميشود

وزن 67 كيلوگرم

مصرف انرژي

رتبه انرژي +++A

ميزان مصرف برق 140 كيلو وات ساعت در سال

ميزان مصرف آب 7400 ليتر در سال

ساير مشخصات

قابليت اضافه كردن لباس حين كار

قفل كودك

ميزان صدا 56 دسي بل

ميزان صداي آبكشي 75 دسي بل

سيستم حباب ساز

برنامه مخصوص شستشوي سريع

برنامه مخصوص شستشوي اقتصادي

برنامه مخصوص شستشوي البسه كودك

برنامه مخصوص شستشوي شستشوي روزانه

كنترل هوشمند جهت پايان شستشو با تاخير

شستشوي خودكار ديگ

سيستم عيب ياب هوشمند

موتور DIM تسمه اي

بازدید : 1493
11 زمان : 1399:2

معرفي ماشين لباسشويي سامسونگ مدل J1254

اين ماشين لباسشويي زيبا و پر كاربرد شركت سامسونگ حدود 7 كيلو گرم ظرفيت داشته و با اين ظرفيت براي خانواده هاي متوسط و كم جمعيت پر مصرف نيز بسيار مناسب است . اگر مصرف تعمير لباسشويي در خانه تان بالا است و يا شايد خانواده پر جمعيتي داريد شايد ظرفيت هاي بالا تر مثل 10 كيلويي و بيشتر مانند مدل ها "ال جي مدل WM-L1055CS" و "سامسونگ مدل K149" برايتان مناسب تر باشد اگر خانواده كم جمعيت و كم مصرفي داريد بهتر است مدل هاي با ظرفيت 5 كيلو گرمي را در نظر بگيريد.

مانند بسياري از مدل هاي جديد شركت خوش نام سامسونگ اين لباسشويي هم به آخرين تكنولوژي هاي اين صنعت مجهز است براي مثال با استفاده از تكنولوژي هاي مختلف كه كارايي دستگاه را به طور قابل ملاحظه اي بالا برده و كيفيت شستشو را افزايش داده مهندسان و طراحان اين دستگاه توانسته اند رده و رتبه مصرف انرژي اين تعمير ماشين لباسشويي مدرن را تا سطح A++ بالا ببرند .

از تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين دستگاه به كار رفته ميتوان به سيستم حباب ساز اشاره كرد كه علاوه بر افزايش راندمان و كارايي دستگاه نتيجه نهايي شستشوي لباس ها را چندين برابر مطلوب تر كرده . دوماستفاده از ديگ الماسه است كه با كمك آن ديگر لباس ها چروك نميشوند و به بافت پارچه ها صدمه اي نميزند . همچنين اين دستگاه مانند

بسياري از دستگاه هاي جديد به سيستم شستشويي خودكار ديگ مجهز است .

تعمير ماشين لباسشويي

از نكات جالب ديگر اين دستگاه اين است كه با وجود سيستم عيب ياب هوشمند و سيستم محافظت در مقابل نوسانات برقي عمر مفيد دستگاه به شدت افزايش يافته و تا جاي ممكن از خرابي آن جلوگيري شده .

دستگاه برنامه پيش فرض مختلفي براي شستشوي لباس ها در نظر گرفته و مجهز به برنامه پيش شستشو با كف ميباشد . از مهم ترين ويژگي هاي اصلي ديگر اين دستگاه قيمت مناسب و خدمات پس از فروش مناسب آن است .

مشخصات كلي

نوع مخزن درب از جلو

سرعت چرخش موتور 1200 دور در دقيقه

لوله ورودي آب سرد و گرم دارد

صفحه نمايش دارد

گنجايش و ابعاد

ظرفيت ديگ 7 كيلوگرم

پهنا 600 ميلي متر

عمق 610 ميلي متر

ارتفاع 850 ميلي متر

جهت بازشدن در به سمت چپ باز ميشود

رتبه مصرف انرژي A++

ساير مشخصات

قفل كودك دارد

مجهز به تكنولوژي حباب ساز ecobubble

پيش شستشو با كف

سيستم عيب ياب هوشمند

برنامه خودكار شستشوي ديگ

سيستم انتخاب گر Jog-Dial

سيستم حفاظتي در نوسانات برق

محافظت از الياف با استفاده از ديگ الماسه ضد چروك

شستشوي سريع

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 68
  • بازدید کلی : 3027
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی